tisdag 27 september 2011

Ordlös Onsdag

P som i ...
P as in ...




27 kommentarer:

  1. uj uj så hemskt att vara först och försöka gissa...men jag chansar
    på rad......för det är de ju pärlorna ;-))

    SvaraRadera
  2. Vilka fina Pärlor. Vackert foto.

    SvaraRadera
  3. Pärlor.. som ser ut att vara i trä? Vackert :)

    SvaraRadera
  4. Rigtig god ide til dette tema... Flot flot billede :)

    SvaraRadera
  5. Vackert macro du bjuder på!

    SvaraRadera
  6. Snygg bild på pärlorna. Gillar färgerna skarpt! Men vad kan det vara? Ett tjockt armband?

    SvaraRadera
  7. Ja P som i pärlor, häftig bild!

    SvaraRadera
  8. Pärlhalsband trä till försäljning (på en ställning) på Nordens Ark ... de tyckte nog det var underligt att jag kröp omkring i hyllorna med kameran, men inte köpte något ;-)

    SvaraRadera
  9. Smart lösning. Tala om pärlband. Men inga äkta pärlor. ;-)

    SvaraRadera
  10. Alldeles äkta träpärlor faktiskt ;-)

    SvaraRadera
  11. Oja pärlor är fint det... Bra val till temat.

    SvaraRadera
  12. Pärlor i en fint anpassat skärpedjup och färger.

    SvaraRadera
  13. plastikk perlebånd? Kjempe fine perler i fine høstlige farger.

    Ha en fin onsdag!

    SvaraRadera
  14. Pärlor naturligtvis, snygg bild med fina färger.

    SvaraRadera
  15. En underbar bild och dagens bästa vad jag sett hittills! :O))) Läckra pärlband!

    SvaraRadera
  16. Gillar bilden, den är vacker ock skrattade gott åt din egen kommentar. Känner igen mig där;-)
    Stort tack att du kikade in hos mig!

    SvaraRadera
  17. Javisst, Perler :)) Og sykkelen hos meg den har jeg Parkert;))

    SvaraRadera
  18. Ett underbart vackert makro i både färg och komposition. Gillar pärlornas färger.
    I min bild var det patans som syns som var mitt p. En pata är "bryggan" med pålar som är byggd för de som håvar sik i forsen. Det är det mannen gör. De andra paddlar i forsen.

    SvaraRadera
  19. Härlig bild! Sköna färger och skärpedjup. :)

    SvaraRadera
  20. Härlig bild! Och bra fotat! Coolt!

    SvaraRadera
  21. Heisann!

    Som perler på en snor....

    SvaraRadera
  22. Underbart fotograferat och härliga färger! Ser ut som en hel hög med radband!:-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...