måndag 16 juli 2012

L som i ...





Oavsett HUR man tänker här, så visst är det Långt ;)



15 kommentarer:

  1. Det var en lång toalett :-) Tack för Ditt besök hos mig :-)

    SvaraRadera
  2. Med så lång toa borde det aldrig vara någon kö! (kul bild)

    SvaraRadera
  3. Fniss. Tack för morgonens första skratt!
    Lite humor i bidragen piggar alltid upp.

    Skön Måndag!

    SvaraRadera
  4. Jag kan inte annat än hålla med dig.

    SvaraRadera
  5. Ja, i alla fall om man är förfärligt kissnödig ,-)

    SvaraRadera
  6. mycket bra och det stämmer ju ibland kan det vara långt dit ;-)
    mvh micke

    SvaraRadera
  7. Strålande!!! Vilken rolig tolkning - extremt fyndigt och väldigt långt om man är nödig;-)

    SvaraRadera
  8. Hihi, ibland kan det kännas väldigt LÅNGT!
    Roligt bidrag.

    SvaraRadera
  9. Hahaha - den toaletten kulle jag vilja se. =) Måste kolla om det stod så på en "liknande" skylt jag fotade tidigare i somras.

    SvaraRadera
  10. Ha! Alldeles rätt tänkt! (Ja, man missar inte en enda droppe av Gammeldansken med den lilla burken med lock på! Det får gunga hur mycket som helst på färjorna numera!)

    SvaraRadera
  11. Hahahaha, FÖRST tänkte jag "Latrin", sedan tänkte jag "Lång kö", men DIN tolkning var bäst!!!

    SvaraRadera