tisdag 17 juli 2012

Å som i ...






Åskådare





12 kommentarer:

  1. Inte ofta man ser tigrar. Vackra är de alla kattdjuren. Bra och annorlunda bidrag.

    SvaraRadera
  2. Härligt att vara åskadare.
    I Göteborg har jag skådat på mycket :-)

    SvaraRadera
  3. Vackert förmål att skåda på också. Härlig bild till bokstaven. :)

    SvaraRadera
  4. Jag kan förstå att folk vill vara åskådare med en sådan bakgrund till åskådarna:)

    SvaraRadera
  5. Toppen bild till temat, annorlunda med att beskåda tigrar! MVG!

    SvaraRadera
  6. Häftig bild där du fått med både tigern och publik!

    SvaraRadera
  7. Jag ser att det är ifrån Nordens Ark dom Åskådarna var..snyggt.

    SvaraRadera
  8. Vad bra! Härlig linje i bilden!

    SvaraRadera
  9. Kul att åskådliggöra bokstaven Å med Åskådare.

    SvaraRadera
  10. Fyndigt tänkt och kul att få se tigern!
    Jag fotade imorse samtidigt som jag skulle hämta tidningen...dock inte i morgonrock!

    SvaraRadera
  11. Amurtigrarna på Nordens Ark vill man gärna vara åskådare till! Mäktiga djur och fint tagen bild!

    SvaraRadera