fredag 19 oktober 2012

Att stanna upp och filosofera



Ordlös Lördag



15 kommentarer:

  1. Att filosofera är ju aldrig fel och en bra aktivitet är det också ;-)

    SvaraRadera
  2. Helt klart en väldigt bra aktivitet!

    SvaraRadera
  3. Liker den aktiviteten. Landskrona???
    Ha en flott kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/10/19/ma-hvile-hodet-og-kroppen/

    SvaraRadera
  4. Den aktiviteten borde man ägna sig åt ofta. En talande bild!

    SvaraRadera
  5. En fin bild på en bra aktivitet. Väldigt avspänd och rofylld ser han ut att vara.:)

    SvaraRadera
  6. Fin bild till temat. Att stanna upp, sökte nåt, men kunde spontant inte hitta. Kul att du snappade bild 2 att ta´t lugnt är också en aktivitet. Märkligt ljus i bilden, vet inte varför!

    SvaraRadera
  7. Det är en aktivitet som ligger nära mitt hjärta.. :)

    SvaraRadera
  8. Att ta en paus emellanåt - en välbehövlig aktivitet.

    SvaraRadera
  9. Han ser ut som om han står och drömmer om de sju haven ;0) Ser att båten har anknytning till Landskrona, mitt andra hem :0)

    SvaraRadera
  10. Den aktiviteten gillar jag !! Fin bild på mannen som står där och funderar.

    SvaraRadera
  11. Att tänka på vad man ska göra efter jobbet är också en aktivitet - i hjärnan. Det kan avslöjas via EEG!
    När jag ser Landskrona tänker jag på Venbåtarna...

    SvaraRadera
  12. Vilken fin bild! Du har fångat stämningen där, lugnt filosoferande.

    SvaraRadera