lördag 2 mars 2013

Helgflirt







9 kommentarer:

  1. Hihi...den där flirtar jag gärna med. Giraff är mitt favoritdjur.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Oj, föll pladask :)
    Kul bild!

    SvaraRadera
  3. Den killen hade man ju lätt kunnat pussa på! <3

    SvaraRadera
  4. Ha ha! Men var/hur hittar du alla roligheter!?

    SvaraRadera
  5. Wink, wink:-)))
    Undrar precis som Mina burkar - var hittar du allt? Eller så gör du t o m animeringarna själv, vilket jag tror att du gör. Du är så himla duktig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bugar och tackar för komplimangen :) MEN, som vanligt, klickar man på bilden (GIF-en i det här fallet) så kommer man till källan, en hel blogg med GIF:ar - fantastiskt bra gjorda! Klicka er dit o njut!

      Radera
  6. Den giraffen flirtar jag gärna med :)
    Jag kände igen mig i din kommentar, ibland vill man se lite bildtext.. Min bild viar mitt sovrumsfönster som höll på att snöa igen!

    SvaraRadera