torsdag 7 mars 2013

You are fantastic




Click on the pic to read a Letter from the Universe




4 kommentarer:

  1. Började läsa brevet på jobbet- oooops;-)
    Läste klart nu på tåget!
    Ibland har jag en känsla av att jag är en utomjording som trivs i universum... någonstans.
    Jag har då varken ångest, känner ingen stress heller och har nog känt så i hela mitt liv. Jag har inga "regrets" heller för den delen.
    Tänkte du ville veta att jag är väldigt konstig, men det anade du ju redan;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Jag tror inte på 'konstig'. Det är den där farliga 'normen' som tycker 'konstig' finns - men jag är inte kompis med 'normen'.
      Människor fascinerar mig :) och att du är du gör mig glad!

      Radera
  2. Tack universum :)
    Och tack Eva för denna bild!

    SvaraRadera
  3. Behövlig läsning. Tack :)

    SvaraRadera