fredag 19 april 2013

Inte riktigt med ... än!





Det var länge sedan jag var så genuint och långt in i själen trött som jag har varit den här veckan. Lägret vi var på blev bra. Men det blev så för att personalen var guld och tog sitt ansvar till 210 %. Inte för att vi var tillräckligt många. Nåväl. Nu vet vi. Nästa år får vi se till att göra annorlunda på personaltätheten.

Måndagen var ledig – jag sov, vilade, sov och for sedan på en fotobedömning i klubben. J Alltid kul ett få titta på andras foton. Spännande hur olika vi alltid tycker! J Konst är konst och ”beauty is in the eye of the beholder”!

Idag var första lediga dagen av tre – jag sov, vilade, sov och storhandlade. Livets lyxiga vardagssyssla J

Nå, så det här med bloggandet? Nja … min hjärna är inte helt med, men det ger sig nog snart … eller så vänjer jag mig vid det och bloggar ändå!

Ny kamera väntar på att jag ska lära mig den J så imorgon får det b_sk_ mig bli bra väder! Jag vill ju ut och leka!



6 kommentarer:

  1. Klart att du behöver återhämtning efter en helg med massvis med ungdomar, sån't tar på krafterna;-)
    Hoppas att du får fint väder imorgon för att du kan leka med den nya kompisen. Vad har du köpt för kamera?

    SvaraRadera
  2. Ja, att jobba dygnet runt på konfirmandläger är nog ingen lek. Jag är jättenyfiken på ... ny kamera. Vad har du köpt? Det där med bloggandet är inte viktigare än hälsa och återhämtning, kör ... inte så det ryker utan när du har ork och lust, det har jag börjat med och det är så superbra.

    Ha en bra helg och njut av vilandet, om det är det som behövs.

    SvaraRadera
  3. Hm. Det där med för lite personal och personal som ger 259 procent känner jag inte alls igen ... *näsan växer*

    SvaraRadera
  4. Vila är en dygd. Man måste sova färdig för att kunna bli färdig! :)
    Ha en skön lördag
    kram
    Fia

    SvaraRadera
  5. Ta det lugnt. Det där med kameran låter som en ypperlig sak att leka med för att göra "något annat".

    SvaraRadera
  6. Viktigt, viktigt!! Vila!
    Och jag ska ut och leka :)
    Vill också ha en ny kamera!

    SvaraRadera