måndag 29 april 2013

Kära hösten!



Allt har sin tid!




5 kommentarer:

  1. Nämen stopp! Det är ju valborgsmäss och första maj nu! Inte ska vi tänka på hösten nu, just när livet återvänder! Tids nog... ;-)

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Kan inte låta bli att tänka på lövet i andra bilden jag la upp ikväll. Ditt och mitt (=Anders) löv har då nå't gemensamt om man säger så;-)
    Vad jag menar är att naturen just nu ser inte ett dugg vårlik ut utan precis som du visar - liknar mera hösten. Å 10 plusgrader på termometern med isiga vindar (å vinterjackan på) bekräftar bara detta "fenomen".

    SvaraRadera
  3. Ett höstlöv är nog det sista jag förväntar mig att finna när jag smyger runt så här på kvällskvisten och kikar in hos andra ;-) Hemma i skandinavien väntar ju alla på vår och grönska. Undrar hur du tänkte ?? Bilden är hur som helst jättefin ! Likaså var säkert din tanke. Allt tar sin tid. Så sant.

    SvaraRadera
  4. Men...inte längtar du väl redan till hösten??!?!

    SvaraRadera
  5. Ja tittar man på marken är det lite höstvibbar fortfarande. Men snart har de där löven inte en chans längre utan blir undanträngda av allt liv.

    SvaraRadera