lördag 6 juli 2013

Jag håller honom högt. Vännen. Kärleken.



Ordlös Lördag





15 kommentarer:

  1. Som du vet lekar jag ju Sherlock... ibland. Å här utgår jag iskallt ifrån att killen på bilden är din älskade sambo.
    Spelar ingen roll om jag har fel, för jag gillar killen på bilden och hur fotot är tagit!

    SvaraRadera
  2. Jo, tror BP har sagt det som behöver sägas. En fin och mycket kärleksfull bild!

    Ha det gott Trillan/Eva!

    SvaraRadera
  3. Skönt när man känner så och fint - som det bör vara. Härlig vinkel!

    SvaraRadera
  4. En bild som säger mer än tusen ord - en klyscha som "går hem" ibland.

    SvaraRadera
  5. Kärlek och vänskap, något att vara rädd om Skön bild!
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  6. Alltid noe å holde høyt og verne om :)
    Nydelig bilde.
    Ha en deilig søndag.
    Mormor

    SvaraRadera
  7. Härligt uttryckt i bild och ord!

    SvaraRadera
  8. Vacker bild till vacker känsla Eva! Glad för er skull :)

    SvaraRadera
  9. Du har så rätt, fint när man träffar en vän för livet :-)

    SvaraRadera
  10. Min man är oxå min bästa vän, i vått och torrt, i nöd och lust! Härlig bild!

    SvaraRadera
  11. Fin bild och jag är ju mer nyfiken över var er vänskap just nu binds samman med - golf?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej. Verkligen inte golf *S* Men, vi har ett gemensamt avog mot idén att själva spela golf - så på sätt o vis hade du ju rätt ;)

      Radera
  12. Det gör du rätt i, tycker jag :-) Kramar till er båda!

    SvaraRadera
  13. En vän och kärlek, bättre kan man inte ha :)

    SvaraRadera