torsdag 22 augusti 2013

En makrill simmar nöjd i fjorden





Tema Fredag





18 kommentarer:

  1. Vilken trasslig härva! Den blir svår att reda ut! För den ska väl återanvändas vid nästa fisketur?

    SvaraRadera
  2. Ja här var det verkligen trassligt!

    SvaraRadera
  3. Hihihi, känner att det inte var någon fiskslycka för er - men som du visar fiskelycka - för fisken. =)

    SvaraRadera
  4. Tur för makrillen att det var lite trassligt den dagen :).

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Roligt att du lägger upp denna härva. Vet du - jag tänkte då direkt på Rantamors inlägg från igår. Du vet då hon och Rantafar försökte laga det trasiga nätet. Å hennes nät var ännu trassligare än ditt.
    Eller det var kanske inte ens ett nät du visade;-)

    SvaraRadera
  6. Ja du Trillan, det där trasslet känner man igen, behövs inga omskrivningar eller långa förklaringar för att förstå det.
    Ingen rolig bild, men bra ändå.
    Ha det gôtt.

    SvaraRadera
  7. voine voine nu blir det ingen middag!! ;-)


    pssttt posten till dig skickade jag idag, men eftersom jag är i norr så tror jag inte du har det förrän nästa vecka....hoppas det blir bra!

    SvaraRadera
  8. Så länge det där trasslet är outrett simmar makrillen nöjd i fjorden. :)

    SvaraRadera
  9. Hahaha, vilken toppenbild till temat. Riktigt trassligt och riktigt jobbigt att reda ut.
    Fin helg till dig!

    SvaraRadera
  10. Va lycklig han ska vara att han kom undan :) en kanontolkning!

    SvaraRadera
  11. Ja här var det trassligt värre :-)

    SvaraRadera
  12. Ha ha vilken lycka för makrillen med detta trassel ;)

    SvaraRadera
  13. Huuva, sånt trassel skulle jag inte ens försöka mig på, avskyr att redan ut trådar, kablar osv. Har inget tålamod. Ha det gott!

    SvaraRadera
  14. Haha.. Den var kul ! Fiskens lycka ! Det gillar jag. Det där trasslet ser minsann inte ut att vara lätt att reda ut. Ha en skön helg Eva !
    Fyndiga, rara och alltid omtänksamma du ;-)

    SvaraRadera
  15. Ja, det ser riktigt tilltrasslat ut.

    SvaraRadera
  16. Hahaha, ja det där är verkligen fiskens lycka!

    Sv: BP och jag har redan hittat varandra i vårt gemensamma intresse för kranar, men tack för att du tänkte på det!

    SvaraRadera