fredag 31 januari 2014

"Du och jag ... Ja, du och jag!"





Ordlös Lördag
Monokrom







21 kommentarer:

  1. Så söta, sån go bild. Blir varm i hjärtat!!!

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Här smälter jag! Vilken otroligt fin bild på dessa två barn. Å här gillar jag den fyndiga rubriken också. Ja det gör jag ju i vanliga fall också, men här "låter" rubriken som trappstegen om du förstår vad jag menar - tripp, trapp...

    SvaraRadera
  3. Åhh, så fint! På väg mot äventyr, i tryggt sällskap av varandra!

    SvaraRadera
  4. Å for et søtt bilde :)
    Ha en fin kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2014/01/31/valgfritt-monokromt/

    SvaraRadera
  5. Det gäller att gå försiktigt i trappor vare sig man är ung eller gammal.

    SvaraRadera
  6. Det är vänskap och kärlek det. Så fint!

    Njut av din helg Eva!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. En underbar bild med fint bling i! Gillas massor!

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  8. En fin kamratskap verkar de två småttingarna ha.
    Målmedvetna ska de vidare på nya äventyr.
    /Kiki

    SvaraRadera
  9. Trygghet tänker jag på när jag ser din bild, helt underbar är den!

    SvaraRadera
  10. Verkligen fint redigerat och en härlig känsla i bilden! Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  11. Härlig bild på de två små! De går så försiktigt där i trappan.

    SvaraRadera
  12. Hvor er det dog et smukt motiv :-)

    SvaraRadera
  13. Rar bild på barnen i den långa vindlande trappan.

    SvaraRadera
  14. Vacker och talande bild som jag gillar. Inte så lätt alltid att gå nerför en lång trappa.

    SvaraRadera
  15. Nydelig bilde, passet så flott i monokront!

    SvaraRadera
  16. Utmerket fotografi.
    Teknisk og kunstnerisk perfekt.

    SvaraRadera
  17. Fin ton med härlig rörelse i bilden.

    SvaraRadera