måndag 28 juli 2014

Även en superhjälte har sina stunder













7 kommentarer:

  1. Efter jg inte riktigt hängde med när jag tittade på ditt inlägg sa jag till maken:
    - Kom hit ett tag och kolla det här.
    - Sorry, have to get up for that and go around the table. Much too hot for that.

    Så nu sitter jag här och undrar...;-)

    SvaraRadera
  2. ok… första förstår jag inte alls. jag vet u att pojken heter rovin och fågeln likaså… men jag får ändå inte ihop det! vad missar jag???
    aino

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vardagssysslor :) Även hjältar har en vardag!

      Radera
  3. Även en superhjälte behöver vardag... Som Fantomen som ibland går på gatorna som en vanlig man...

    SvaraRadera
  4. Haha :-) Ord med flera betydelser är lätt att missförstå... även för en superhjälte :-)

    SvaraRadera
  5. You actually make it seem so easy with your presentation but I
    find this topic to be really something which I think I would never
    understand. It seems too complicated and very broad for me.
    I am looking forward for your next post, I'll try
    to get the hang of it!

    SvaraRadera