onsdag 2 juli 2014

En önskeuppfyllare med flyt





Onsdagstema
Bevingad








18 kommentarer:

  1. Vilket charmtroll, förlåt jag menar anka! Sätter upp en sådan på min önskelista!
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  2. Vilken söt liten anka! Gillar färgerna och frisyren är riktigt tuff.

    SvaraRadera
  3. Den där söta saken ger "a rubber duck" en helt annan dimension:-)

    SvaraRadera
  4. Badankor är trevligt sällskap!

    SvaraRadera
  5. Den fränaste badankan jag någonsin sett! :)

    SvaraRadera
  6. Ha ha. Den färggladaste bevingade ankan idag!

    SvaraRadera
  7. Hi hi, vilken söting. Henne skulle jag gärna bada med. :-)

    SvaraRadera
  8. Lilla My byter Mumindalen mot Ankeborg... ;-)

    SvaraRadera
  9. Färggrann bevingad liten sötnos !!

    SvaraRadera
  10. Halloj!
    Riktigt läcker badanka!

    SvaraRadera
  11. Vilken söt anka! Vi har inget badkar, men om vi hade hade jag velat ha en ängelanka och en djävulsanka, så kunde jag låta dem hjälpa mig fatta beslut när jag badar...

    SvaraRadera
  12. Kul, färggrann badanka! Den gillar jag :)

    SvaraRadera
  13. Ja även badankor är ju bevingade :)

    SvaraRadera