onsdag 2 juli 2014

En önskeuppfyllare med flyt





Onsdagstema
Bevingad








18 kommentarer:

  1. Vilket charmtroll, förlåt jag menar anka! Sätter upp en sådan på min önskelista!
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  2. Vilken söt liten anka! Gillar färgerna och frisyren är riktigt tuff.

    SvaraRadera
  3. Den där söta saken ger "a rubber duck" en helt annan dimension:-)

    SvaraRadera
  4. Badankor är trevligt sällskap!

    SvaraRadera
  5. Den fränaste badankan jag någonsin sett! :)

    SvaraRadera
  6. Ha ha. Den färggladaste bevingade ankan idag!

    SvaraRadera
  7. :-) kan inte låta bli att le.

    SvaraRadera
  8. Hi hi, vilken söting. Henne skulle jag gärna bada med. :-)

    SvaraRadera
  9. Lilla My byter Mumindalen mot Ankeborg... ;-)

    SvaraRadera
  10. Färggrann bevingad liten sötnos !!

    SvaraRadera
  11. HAHA vilken liten sötnos :)

    SvaraRadera
  12. Halloj!
    Riktigt läcker badanka!

    SvaraRadera
  13. Vilken söt anka! Vi har inget badkar, men om vi hade hade jag velat ha en ängelanka och en djävulsanka, så kunde jag låta dem hjälpa mig fatta beslut när jag badar...

    SvaraRadera
  14. Kul, färggrann badanka! Den gillar jag :)

    SvaraRadera
  15. Ja även badankor är ju bevingade :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...