söndag 20 juli 2014

Utmaning


Ett nytt fenomen att hålla utkik efter:








13 kommentarer:

  1. Utgår ifrån att du tänker på utmaningen för killen till höger, som borde gå ned i vikt... Övervikt har ju blivit ett allt större problem i hela världen. Det konstiga är att övervikten t o m är ett problem i U-länderna - enligt ett reportage på BBC.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, nu var det inte övervikten jag tänkte ¨på. Men, du har säkerligen rätt i sak. Det var skuggorna på magen som var "grejen" liksom ;)
      Vikt påpekar jag aldrig något om. De som är överviktiga VET att de är det och hade det varit lätt åtgärda så hade de inte varit det. Andra är inte överviktiga men ibland "skitviktiga" - det får vara upp till var och en - alla vet vad som är rätt och vad som är fel ... men det är inte alltid så lätt. Inte med något.

      Radera
  2. ASG, tur att jag är påklädd när jag läser i min iRiver!

    SvaraRadera
  3. Himmel vad länge jag tittade innan jag såg skuggan av mobilerna! Underbart! Titta på alla i solstolarna på stranden, alla läser nyheterna, twitter, FB, Eva Trillians blogg eller spelar spel. Glad att jag tog mig tid att verkligen titta och fundera innan jag läste kommentarerna för då hade jag ju fått svaret.

    SvaraRadera
  4. hahahaa… den var bra! har lite svårt för allt detta fibblande jämt och ständigt.
    aino

    SvaraRadera
  5. Jättefyndigt! Precis så måste det ju bli, som alla håller på! :)

    SvaraRadera
  6. Hahaha, om jag någonsin blev brun, inte bara rödbränd med brännblåsor, så skulle jag definitivt se ut så där! Men jag håller mig till min källare jag...

    SvaraRadera
  7. Haha, underbart! :) Tur att jag lämnade mobilen hemma :)

    SvaraRadera
  8. Hej
    Hittade din kanonkuliga bild. Tyvärr har den väl en bildlig bakgrund.
    Satt några kvällar i förre veckan vid Kalmar sund på Öland och grillade. Tro mig eller ej. Folk gick omkring med mobilen i ena handen, fotade korvar, köttbitar och varandra och sen var tummarna i gång.
    Är det OK om jag kopierar den vid angivande av källan, som det brukar heta?
    Ha det gôtt
    Kjell E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klickar du på bilden kommer du till ursprungskällan ... även om jag inte hittade till rätt sida på sagda sajt ;)
      Jag hittade den här: http://iwastesomuchtime.com/on/?i=93308

      Radera