lördag 23 augusti 2014

Ett ögonBLICK






Ordlös Lördag #117







13 kommentarer:

  1. Wow
    Den sommeren du snakket med tigere?
    Nydelig bilde.
    Ha en fin lørdag.
    Mormor

    SvaraRadera
  2. Tigersommar.
    Vacker varelse
    /Kiki

    SvaraRadera
  3. Wow... eye of the tiger... cool bild!

    SvaraRadera
  4. Wow! Vilken bild och vilken blick du fick! Du är modig eller hade du tele på?

    SvaraRadera
  5. Ooops! Jag tror jag svimmar. Den blicken! Men hallå... katter tycker ju inte om vatten (annat än att dricka förstås). Är det ingen som har talat om det för hen? ;)

    SvaraRadera
  6. Ja, jag vet inte om jag vill veta vad som hände sedan ;)

    SvaraRadera
  7. Att hitta en tiger bara så där mitt i sommaren är ju bara så!!! Har LP med Annalena L kvar, massor av härliga låtar. Brukar köra den när jag stryker. Men just nu orkar jag inte lägga in bild på "Sommaren det hände" därför att jag är helt ockuperad av den värsta sommaren det hände i hela mitt liv, bara sorg o elände.

    SvaraRadera
  8. Fint fångat mitt i lapandet! Blicken är alldeles speciell. :)

    SvaraRadera
  9. O där stod ni - öga mot öga.
    Du överlevde - uppenbarligen.. och kunde visa oss din upplevelse. Det måste ha gungat i hjärnan! även om tigern befinner sig innanför staket.
    Ett ståtligt djur!!

    SvaraRadera
  10. Wow, vilken fantastisk tiger! Och vilken underbar bild!

    SvaraRadera
  11. Kattdjur är häftiga, och häftigast är att de stora kattdjuren beter sig precis som mina små ulltussar. Det där skulle kunna vara min bengalhona, hon tror i alla fall själv att hon är en tiger...

    SvaraRadera