lördag 30 augusti 2014

Vill ha!




Ordlös Lördag







14 kommentarer:

  1. En bubbla med en plasthaj på taket, vilket fotofynd.
    /Kiki

    SvaraRadera
  2. Plastleksaken eller Folkan?
    Jag tar bilen - kult ju:-)

    SvaraRadera
  3. Flott og artig bilde.
    Med oppblåste figurer bådde inni og på taket var det vel fare for at folkevogna skulle ta av og flyge ;)

    SvaraRadera
  4. Nostalgi för mig! I tidernas begynnelse hade vi en "bubbla", men den var svart!
    Ha en skön lördagskväll

    SvaraRadera
  5. Jag med men ska man tänka klart är den nog alldeles för liten;-)
    Läcker bild

    SvaraRadera
  6. Bubblan eller fisken på taket? Jag har en gammal Folka Variant stående i ett förråd, det var lite som kombiversionen av bubblan. Samma speciella motorljud, jag kan plocka ut en folka från 60-70-talet bara med öronen...

    SvaraRadera
  7. Jo, jo retro va temat. En riktigt retro bild. När jag var barn, så kunde vi vara 4 vuxna, 4 ungar, hund o packning. i en sån där. Vi åkte till Yxlan i Sthlm skärgård där mamma o pappa hade sommarstuga. Fattar inte hur det gick till. Underbar återblick du bjöd på!
    Ha det bra Eva hela veckan!

    SvaraRadera
  8. Vilken gammal skönhet, gillar även att den är grön. Kan nästan höra hur den låter när den puttrar i väg med hajen till stranden :-)

    SvaraRadera
  9. Till och med föremålet på taket blev retro... och kul var det att bada med plasten efter turen med folkan.

    SvaraRadera
  10. Plastleksaken på taket blir pricken över i på denna snygga bild! När jag var liten hade farmor och farfar en sån bil så detta är nostalgi.=)

    SvaraRadera
  11. Räckte med att se bilen för att i huvudet höra ljudet :) Snygg bild!

    SvaraRadera
  12. Vilken nostalgi! Både bubblan och leksakerna. Många härliga inlägg på din blogg nu när jag inte hunnit in på några dagar. Faktum är att jag har en Beetle nu, den nyare varianten på bubbla, och jag bara älskar den!

    SvaraRadera