torsdag 25 september 2014

En balja kaffe och ...











15 kommentarer:

  1. Omöjligt att inte gilla den kombinationen! Snygg bild på godsakerna!=)

    SvaraRadera
  2. Nu måste jag erkänna att jag först trodde det var en gammalbokpärm
    du hade fotat tillsammans med en kopp kaffe blir det ju också gott.
    Men Scaniatjejen skrev ju godsaker så jag tittade en gång till och då kan det ju vara choklad....

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  3. Oj, vad du frestas idag...kaffe och choklad, mmmm.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Mmmmm, en sånn en vil jeg også ha! Jeg elsker sjokolade 24/7 :):):)

    SvaraRadera
  5. Yes, har precis varit på lokal och druckit latte
    och ätit en tårtbit, Jacob fyller år idag:-)
    Tog inte med mej gråsossen HAHA

    SvaraRadera
  6. Jo kaffe är ju ett livsviktigt ämne som jag bara måste ha. Choklad äter jag inte, men jag tar gärna en kopp kaffé till i stället;-)

    Är du på väg till bokmässan nu, eller går du först i helgen?

    SvaraRadera
  7. Har precis druckit ett glas med "mitt kaffe", dvs en burk med cola. Chokladen väntar jag med :-)

    SvaraRadera
  8. Det kan jag skriva under på :-)
    Härlig bild på många sätt!

    SvaraRadera
  9. Mmmm, choklad... Fast jag tar en kopp te istället, tack!

    SvaraRadera
  10. Mums! Inte helt fel :)

    SvaraRadera
  11. Här har du återigen skapat en helt underbar bild av något så enkelt. Ja, choklad är mumsgott och din bild frestar...

    SvaraRadera
  12. Jag tackar så mycket för grattiset/ Jacob

    SvaraRadera
  13. Precis! Det är en av de bästa stunder. Väldigt snyggt foto och mmhhhh....

    SvaraRadera
  14. Såklart...den där kombon är en livsförlängare.
    /Kiki

    SvaraRadera