lördag 6 september 2014

Kryss(-tat) - fototema i svartvitt




Ordlös Lördag







15 kommentarer:

  1. Klarte du å finne løsningene?
    Ha en fin dag. :)
    Mormor

    SvaraRadera
  2. Där kan man få våndas länge!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Inte alltför krystat tidsfördriv.

    SvaraRadera
  4. Ibland funkar det och ibland ger
    man upp, är mer för vanliga kryss;-)

    SvaraRadera
  5. Korsord, helt klart svartvitt, mycket kvar att lösa!

    SvaraRadera
  6. Så vitsig med orden är du, gör att jag fnissar för mig själv.
    /Kiki

    SvaraRadera
  7. Riktigt smart lösning! Du och Gärdsmygen är nog mest innovativa idag om jag får säga så:-)

    SvaraRadera
  8. Nu kliar det i fingrarna på mig att lösa korsord!

    SvaraRadera
  9. Krysstat! Vilket underbart ord till din tolkning. Egentligen inte alls krystat, för det där är väl svart/vitt om något.
    SV: Mitt foto är inte redigerat någonting. Tyckte det var kul när du skrev snyggt redigerat i kommentaren. Det enda jag gjort är att jag har beskurit den för att få bort benen på mannen till höger. Redigering är jag inte så bra på.

    SvaraRadera
  10. Vilken snygg bild!
    Har du löst färdigt krysset än?

    SvaraRadera
  11. Hihi, här får man en ordvits på köpet! ;) Fast jag föredrar sudoku.

    SvaraRadera
  12. Så gav du oss en listig sysselsättning!

    SvaraRadera
  13. Har inte tålamod till att sitta med ett korsord, men nu vet jag att de blir snygga på bild i alla fall :-)

    SvaraRadera
  14. Jo, jo, här fanns att tänka på, en klurighet, en perfekt svartvitt kombination. Ha en bra vecka Eva!

    SvaraRadera
  15. Fyndig titel och så snygg bild! Du kan verkligen konsten att få vardagsting att bli vackra på bild!

    SvaraRadera