fredag 12 september 2014

Liten men naggande god






Liten men ändå stor






16 kommentarer:

  1. Bobla er/var genial :)
    Ha en fin kveld :)

    SvaraRadera
  2. WOW! Där håller jag helt med dig. Love it! Å med tanke på ditt föregående inlägg så tänker jag (helt osökt) på Ahlgrens bilar när jag tittar på den här bilden;-)
    Även här tar jag hellre the real thing som du visar. Den skulle sitta fint bredvid makens Messerschmitt modell på fönsterbänken:-)

    SvaraRadera
  3. Hahaha, nu tänker jag på 50-talets amerikanska reklam för bubblan. Svårt att sälja en liten bil i de stora bilarnas land, så annonsen hade texten "Makes your house look bigger!". Genial slogan!

    SvaraRadera
  4. Nostalgi! En sån hade jag i min ungkarlstid - mycket spännande bil måste jag säga. Den startade alltid men det hände saker hela tiden, som att gasen frös fast i botten...
    Ha en skön helg
    Fräckt foto
    kram
    Fia

    SvaraRadera
  5. Det gick att klämma in fler än vad det ser ut att göra HIHI
    Söt bild;-)

    SvaraRadera
  6. Åh en sån bubbla har jag haft fast den var gul och stor. Den första bilen jag körde. Fint att du har en liten en.

    SvaraRadera
  7. En bil som samlat många minnen.
    /Kiki

    SvaraRadera
  8. Den här gillar jag skarpt! Vill genast köra med den!!!

    SvaraRadera
  9. Kjempe fint bilde! Ønsker deg en fin helg.

    Vivisfotoblogg

    SvaraRadera
  10. Och så snygg lack dessutom.=) Jätteläcker redigering och foto!

    SvaraRadera
  11. Mums vilken snygging och vilken snygg bild du har skapat

    SvaraRadera
  12. Riktig fin! Min pappa hade en vit när jag va liten. Många långa semesterresor med den till min mormor. ;-) Goda minnen

    SvaraRadera
  13. En sån hade vi när jag var liten :) Idag tycker jag dom är snygga men som tonåring på 90 talet tyckte jag det var pinsamt minns jag ;)

    SvaraRadera
  14. Riktigt liten men naggande go. Har haft 2 sådana, den senaste fick startas med skruvmejlser under nyckeln. Söta, men aldrig mer! Härlig bild till temat.

    SvaraRadera
  15. Sådana minnen den bilen väcker :) Jag hade en röd/orange som första bil ;)

    SvaraRadera