söndag 28 september 2014

Omnomnom



*munnen full* Omnomnom ....







24 kommentarer:

  1. Ja jag tar gärna en även om jag får springa ett extra varv runt huset;-)

    SvaraRadera
  2. Men snälla Eva, sådant får du inte visa! Vill ha,,mycket och ännu mer!

    SvaraRadera
  3. Hahaha" Hembakade bullar eller!? Njut:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Matiga bullar med halloumi, lök och mynta :) Smaskens!

      Radera
  4. Åh, hjälp, jag som försöker hålla igen på godsaker!?! Hur ska jag klara det nu? :-)

    SvaraRadera
  5. Vad sugen jag blir! Jag såg i en av kommentarena att du hade svarat med hur nyttiga bullarna var. Dessa bullar hade jag kunna tänka mig smaka på.

    SvaraRadera
  6. Åh - vilken frestelse så här på kvällskröken...
    Läcker bild på godsakera!

    SvaraRadera
  7. Svar: Now we are talking - sådana matiga bullar gillar jag skarpt. Inga sötsaker här inte - mums:-)

    SvaraRadera
  8. Lustigt att du sammanfattar helgen med bullkalas. Var själv väldigt taggad på ett äkta väldoftande hembak. Vi tänker lika.
    Gottis på dig.
    /Kiki

    SvaraRadera
  9. Åhh, så goda de ser ut! Påminner mig om några matmuffin sonen bakade en gång. En muffin var alldeles lagom till lunch!

    SvaraRadera
  10. Din bild gör mig hungrig, tror jag måste gå upp och göra mig en nattmacka!

    SvaraRadera
  11. Åh så gott det ser ut! Skulle gärna smaka en eller två.=D

    SvaraRadera
  12. Härligt med nybakat och snyggt på bild är det också :-)

    SvaraRadera
  13. Ja de ser så gode ut! Du er flink! -Margit-

    SvaraRadera
  14. Mums alltså!!!
    Har precis landat i soffan hemma i Skottland efter att ha varit i Sverige i 2 veckor. Och det jag hade längtat mest efter när jag kom till Sverige var just hembakta kanelbullar! Tack och lov hade mamma bakat en stor sats och det fanns inte en bullsmula kvar när jag lämnade landet hehe:)

    SvaraRadera
  15. Här kommer du alltså med munnen full och frestar med nybakade bullar !! Haha.. Härligt :-)

    SvaraRadera
  16. Ser verkligen läckra ut! Påminner mig om några pizzabullar jag smakade bara för någon vecka sedan. De var Viktväktarbullar och jättegoda.

    SvaraRadera
  17. Klickade mig snabbt ner till kommentarsfältet för att inte se mer av den bilden. Fy dig. Jag som inte ens ätit lunch än.

    SvaraRadera