tisdag 30 september 2014

Reklam


När reklam är så bra att man glömmer att det är reklam:

Heja ICA!




Frustrerad extrakommentar:






Läser ni kommentarerna till klippen på Youtube (om ni ens går in på tuben d.v.s.)? Jag har (nästan) slutat med det. Frustrerande läsning. 
För det här klippet (som ex.) klagas det över alla välgörenheter som ICA INTE sponsrar. Min hjärna överhettas av sådant. Varför kan man inte bara tycka att just det här de gör är bra?
Om kommentatörerna själva inte kan lägga en krona i ALLA välgörenhetsbössor så lägger de inte i någon då alltså? Mjo - det är ju hjälpsamt ....






7 kommentarer:

  1. Här sitter jag helt tårögd av filmen. Tänker INTE gå in och läsa kommentarer på Youtube. Förstår mig inte på folk ibland.

    SvaraRadera
  2. Den är SÅ JÄKLAR bra! Tack Eva!
    Går aldrig in på tubens kommentatorsfält, lika bra det.

    SvaraRadera
  3. Kanonbra reklam! Jag är ganska förtjust i en del av Halebops reklam oxå, lovebombingreklamen. Och så typisk att det alltid ska finnas småsinta människor som tycker att det är något annat som ska stödjas. Mitt svar till dem är alltid "Om det är något som är viktigt för dig får du engagera dig i det, jag väljer att engagera mig i det jag tycker är viktigt." Alla kan inte göra allt, men vi kan göra något, och det är bra så!

    SvaraRadera
  4. Så fint! Vardagens liv perfekt fångat!

    SvaraRadera
  5. Försöker numera helt låta bli att läsa kommentarsfält då de får mig att tvivla på mänskligheten. I de där kommentarsfälten döljer sig extremt mycket otrevligheter, mer än vad jag trodde var möjligt. Liza

    SvaraRadera
  6. Så fin, ryser lite när jag ser den!

    SvaraRadera