fredag 7 november 2014

Kolla! Så här ser jag ut idag.


Dag sju på listan från Lisa på Onekligen - som jag skrev om HÄR!
Idag är det dags för det tveksamma Kolla! Så här ser jag ut idag.




Alltså - jag har klurat på hur jag ska fixa det här.



För att;

Ni anar redan en förhalning till något meningslöst här va?

för det första tycker jag VERKLIGEN inte om att vara med på bild,



... och för det andra, ...

Hon har inget - tänker ni ... och ni kan  ha rätt

... OM det finns en uns av anonymitet kvar i den här bloggen så ...



... vill jag ju bevara den!

Ibland läser man faktiskt mellan raderna - klart och tydligt!

Så här kommer temalösningen:

Alltså .. det är verkligen en nödlösning!

ala Eva



För så  här ser jag ut. Idag- och alla dagar faktiskt. 





Utan glasögon? Inte en chans!

















6 kommentarer:

  1. Ja det är viktigt med glasögon verkligen, inte heller jag ser utan.
    Ett annat par sitter på näsan när jag ska läsa.
    Men i motsats till dig är jag nog ganska utlämnande om den där Rantamor å han Rantafar.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  2. Håller med Marit! Absolut en lösning à la Eva. Fyndigare bloggare finns nog inte:-)

    PS. La du inte upp en selfie för några månader sedan, eller är det jag som är gaggig?! DS.

    SvaraRadera
  3. Spelar egentligen ingen roll, bild eller inte bild, du är bäst ändå.
    /Kiki

    SvaraRadera
  4. Hahaha, nästan göteborgsk i din vits! jag löste det oxå utan att behöva fota mig själv. Fast jag ÄLSKAR att vara med på bild, det är mer den där pseudoanonymiteten jag är ute efter...

    SvaraRadera