onsdag 7 januari 2015

Bordsskick





Onsdagstema
Bordsskick









11 kommentarer:

  1. Har visst lite kvar att lära när det gäller bordsskick! Kul bild!

    SvaraRadera
  2. Snygg bild! Får mej att tänka på medeltid och då hade de väl inte så mycket bordsskick! :)

    SvaraRadera
  3. Ser hårt och kraftfullt ut och din bild fick även mig att omedelbart tänka på medeltid. Inte något som liknar vare sig hemma hos dig eller mig när det gäller bordskick kan jag tro men fantasi, infall och ideér, det kan man aldrig få för mycket av. Gillar din bild och ditt påhittiga bordskick säkerligen med en underliggande tanke som vi andra får klura lite på ;-)

    SvaraRadera
  4. Bra illustration till temat!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jaha, du ska ut och döda middagen först... Nej det kan jag inte tänka mig, men häftig tolkning!

    SvaraRadera
  6. Ja men absolut, det är ju allt som behövs, förutom maten dårå...

    SvaraRadera
  7. Bara falukorvsringen och nubbglaset som fattas;-)

    SvaraRadera
  8. Javisst! Så var det ju förr, inte en massa bestick att hålla rätt på!

    SvaraRadera