tisdag 13 januari 2015

En ..?




Tisdagstema
En







16 kommentarer:

  1. Snygg bild! Skönt att se att det är fler än jag som har julen kvar!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. En blir två....och så vidare.
    /Kiki

    SvaraRadera
  3. Bra fråga som man säger när man inte kan eller vill svara!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Det var ju ett tag sen man tog undan julen, är mycket glad att det över för den här gången :)

    SvaraRadera
  5. Ja för mig är det alltid en julgrej jag glömmer att ta undan när julen städas bort. I år blev det adventsljusstaken som blev kvarglömd :) den står här fortfarande..

    SvaraRadera
  6. En spegling är alltid fin om man inte druckit en för mycket
    Ha en bra dag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  7. Vilken fin bild. Mina är undanplockade i väntan på att komma upp igen men det dröjer ju ett tag. Men visst blir det lite mörkt i fönstren när dom tas ner...

    SvaraRadera
  8. Visst är det en + en snygg spegling!
    Nu är det väl dags att plocka ner julsakerna!

    SvaraRadera
  9. En en, hur ensam den än är har ju alltid sin egen spegelbild att vara tu med.

    SvaraRadera
  10. En stjärna föll? En och annan stjärna föll hos mig idag så här på 20:e dag Knut!

    SvaraRadera
  11. Ja en tolkningsfråga... speglingar är alltid snygga!

    SvaraRadera
  12. Jag tycker förstås att det är rätt många. Prickar och stjärnor och flikar...
    Kram

    SvaraRadera