torsdag 8 januari 2015

I Like - på så många vis






Torsdagstema
I Like







16 kommentarer:

  1. Vacker och stämningsfull bild!

    SvaraRadera
  2. Så vackra färger på nattvardskärlen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja så kan man ju också se det.
    Fina kärl :-)

    SvaraRadera
  4. Ja det är en syn på det hela, håller verkligen med om att livet får näring av döden, människan börjar inte leva fullt ut förrän döden flåsar den i nacken.

    SvaraRadera
  5. Nattvarden är helt främmande för mig men jag gillar keramiken med sin snygga glasyr!

    SvaraRadera
  6. Nattvarden hemma hos Rantafar och Rantamor är en
    kopp med gott the och smörgåskex....lite syndigt men man sover bra av den nattvarden...
    =) =)

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  7. Kan inte låta bli att le åt Hanna´s träffande kommentar ;-) Stämningsfull bild !!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anita! Jag hoppas du kommer in här och kollar igen så du ser det här. Jag kan inte kommentera hos dig. Du har alternativen Twitter, Wordpress och Facebook som kommentars-log-in och när jag försöker conecta med twitter så säger den att du inte har en säker webbplats och det finns inget sätt för mig att komma runt det här :) Det har ju fungerat förr. Jag vet inte vad som är fel nu. Försöker så småning om.

      Radera
  8. Jag som går i kyrkan regelbundet förstår hur du menar och jag håller med de där fina orden. Sedan kan jag nog hålla med Hanna att många börjar inte leva förrän det händer något drastiskt och det är tragiskt. Bilden är mycket vacker tycker jag.

    SvaraRadera
  9. Väldigt vackert! Underbara färger och jag gillar det grova tyget i bakgrunden.

    SvaraRadera
  10. Så vacker och rofylld bild.
    Och texten - ja Hannas kommentar hakar jag på....

    SvaraRadera
  11. Tänkvärd text och vacker keramik, det gillar jag med!

    SvaraRadera
  12. En vacker och stämningsfull bild :)

    SvaraRadera