onsdag 28 januari 2015

Övertramp - bokstavligt talat






Onsdagstema







18 kommentarer:

  1. Ordentligt mönster på sulan, behövs i dessa dagar:-)
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Skulle kunna vara mina kängor jag går runt mig just nu. Kul övertramp här!

    SvaraRadera
  3. Den var bra , den här gillade jag :)

    SvaraRadera
  4. Ja nu gäller att trampa stadigt över marken. Perfekt bild i dessa istider :)

    SvaraRadera
  5. Du har fångat det första jag tänkte på när jag hittade onsdagtema.....övertramp helt enkeltl! Snyggt fotat!

    SvaraRadera
  6. Kul tolkning och ett väldigt tydligt avtryck av någon som trampat över snön med sin stora sko. Ja, den ser stor ut men kan ju lika gärna vara en 36:a ;-)
    Ja, nu är det stadiga skor som gäller vilket jag fick erfara då jag kanade runt på isgatorna i Stockholm förra veckan ;-) Tror jag köper dubbar inför nästa besök på lördag. Billigare än kängor med tanke på att de inte kommer användas så ofta. Hoppas jag.. ;-)

    SvaraRadera
  7. Vilket krispigt fint avtryck!

    SvaraRadera
  8. Bevismaterial. Bra tolkat och snygg bild.
    /Kiki

    SvaraRadera
  9. En bra bild till temat

    SvaraRadera
  10. Tolkningar alltså :) Själv såg bara ett skospår!

    SvaraRadera