lördag 9 maj 2015

Fototriss - Moln





















27 kommentarer:

  1. Läckra moln du har fotat :-) Den i mitten är min favorit, ser ut som en fjäder :-)

    SvaraRadera
  2. Härligt att se olikformade moln mot den blå himlen! Mittenbilden snäppet vassare än de andra!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Härliga moln alla tre, men mittenbilden blir min favorit!

    SvaraRadera
  4. Härliga molnbilder, tvåan som ser ut som
    en fjäder blir min favorit:-)

    SvaraRadera
  5. Moln är fascinerande. Särskilt när de rör sig snabbt och ändrar formation. Härliga foton i din fototriss!

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder och även jag fastnar för den andra bilden. Fascinerande att se deltagarens olika bilder. Riktigt kul!

    SvaraRadera
  7. WOW! Ettan ser ut som ett vulkanavbrott. Tvåan håller jag med Monica om - det är en fjäder. Å trean visar en lavin. Gillar tvåan bäst. Härliga molnformationer!

    SvaraRadera
  8. Snyggt! Du fick mej verkligen att inse att moln verkligen ser olika ut......synd att jag inte vet vad de förespår för väder....det skulle vara en riktigt värdefull kunskap att ha.

    SvaraRadera
  9. Läckra dramatiska formationer! Älskar moln!

    SvaraRadera
  10. Det är ju rena fjädermolnen du visar. Speciellt den i mitten.

    SvaraRadera
  11. Mittenbildens moln är ju helt fantastiska!! Helt klart min favorit! :)

    SvaraRadera
  12. Så härliga och olika molnbilder du fått!! Här är jämngrått...

    SvaraRadera
  13. Vackra och härliga molnbilder

    SvaraRadera
  14. Ett par av våra bilder påminner om varandras!
    Gillar f a den mittersta bilden med lite fart i!

    SvaraRadera
  15. Så himlafina moln, skönt att sväva däruppe en stund.
    /Kiki

    SvaraRadera
  16. Så spännande moln du funnit, helläckra :).

    SvaraRadera
  17. Jättefin och intressant triss. Märker att jag verkligen "gillar olika". :) Fascinerande, att moln kan se ut i stort sett hur som helst.
    Berit E

    SvaraRadera
  18. Jag tycker den första ser riktigt rogivande ut... Dom andra två innehåller lite mer oroligheter...

    SvaraRadera
  19. Snyggt, lite söndertrasat så den blåa himlen får vara med.

    SvaraRadera
  20. Cirrusmoln gillar jag skarpt, även om de förebådar sämre väder. Men de ser ju så lekfulla ut, fjäderformen riktigt kittlar! Och så flygplansspåret som skär rakt över - snyggt fångat!

    SvaraRadera
  21. Håller med många ovanstående, mittenbilden var speciell :)

    SvaraRadera
  22. Snygga läcka moln att ha fotat .Önskar en fortsatt trevlig måndags kväll
    :)

    SvaraRadera
  23. Snyggt triss var det här och bild ett är min favorit.

    SvaraRadera
  24. Wow! Det är ju en riktig fjäder på bild nr två!!! Föll direkt!!

    /Tanja

    SvaraRadera