onsdag 20 maj 2015

Vitt? Ja, och grönt ...


Havet!





Onsdagstema
Vitt








14 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild får mej att vilja ta mej ner
    till havet och ta ett dopp;-)

    SvaraRadera
  2. Tycker som Monica, även om jag mera än gärna avstår från doppet.
    Jag tänkte mest på att det måste ha blåst ganska rejält med tanke på vågorna. Åsså föreställde jag mig vågornas ljud mot stenarna, något som jag gillar.
    Toppen bild!

    SvaraRadera
  3. Snygg bild med det vita vågskummet och vattnets alla färgskiftningar ! Här låg havet spegelblankt idag :-)

    SvaraRadera
  4. Lockande bild! Nästan så att jag skulle kunna ta ett dopp trots att jag är en badkruka!

    SvaraRadera
  5. Så fint fångade vågor! Och vilka härliga färgnyanser i vattnet ... vackert.

    SvaraRadera
  6. En så fin bild .Jag älskar havet i alla former.
    Ha en fin och skön dag
    kram Meta

    SvaraRadera
  7. Havet fascinerar! Och hur det ändrar färger beroende på väderlek. Som barn fick jag alltid sitta längst fram i båten och hålla koll på eventuella stenar och annat under vattenytan. Man blev snabbt duktig på att förstå betydelsen av att läsa av vattendjup med hjälp av färgnyanser.

    SvaraRadera
  8. Ja tänk vad många färger havet kan ha, så fascinerande! Jättefin bild med färgskiftningarna. Har väldig respekt för vatten och framför allt havet, kan tycka det är lite läskigt. Men vackert!

    SvaraRadera
  9. Underbar bild - vore något att måla...
    Kram

    SvaraRadera
  10. Underbar bild och jag kan nästan höra skvalpet/ kram

    SvaraRadera
  11. Vilken vacker bild!
    Nu blev t.o.m jag sugen på att bada! :)
    Ha en fantastisk dag!
    Svar: visst är han söt och omtänksam mitt lilla gryn!
    Hoppas att den egenskapen följer honom genom hela livet!
    Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  12. Vilka härliga vågor du har fångat i precis rätt ögonblick. Tjusigt

    SvaraRadera