lördag 20 juni 2015

Fototriss - Ätbart














17 kommentarer:

  1. Allt ser läckert ut! Tur att jag just har ätit middag! Gröna ärter är min passion från det jag var liten.

    SvaraRadera
  2. Mums...jobbigt tema denna vecka......jag springer i kylskåpet hela tiden. ;)

    SvaraRadera
  3. Tar gärna en smakbit av alla tre godsakerna;-)

    SvaraRadera
  4. Så mycket det finns som man kan bli mätt på!

    SvaraRadera
  5. Skrattar gott här. Det finns ju faktiskt nå't åt alla. Typ nyttig och onyttig mat åsså nå't till veganen också. Å ätbart är de allihopa. Bra tolkning där!

    SvaraRadera
  6. Tänk att även smörgåsar kan vara vackra.

    SvaraRadera
  7. Tar gjerne en av det første rundstykket, takk!

    SvaraRadera
  8. Snyggt. Tur att jag just har ätit frukost. ;)

    SvaraRadera
  9. Så gott det ser ut att vara, får se om jag kan få fram några ätbara bilder med :)

    SvaraRadera
  10. Så vackert. Och där finns ju en del gottigt även för mig. :)
    Berit E

    SvaraRadera
  11. Det där såg riktigt gott ut! Snyggt fotat!

    SvaraRadera
  12. Blir nästan hungrig! Läckert!

    SvaraRadera
  13. Snyggt komponerad triss i ätbara ting.
    Frestande.....

    SvaraRadera
  14. Härligt komponerat, nu vart jag hungrig ;) Tom hamburgaren såg inbjudande ut, vilken kedja kommer den ifrån? Jag har helt slutat äta hamburgare från dom vanligaste förutom Sibylla. Grejar inte brödet.

    SvaraRadera
  15. Här var det mycket godsaker och jag blev lite småsugen på mat nu.

    SvaraRadera
  16. Mmmm..... Ser himla smarrigt ut på din fototriss! :-)

    ///Laila
    http://tillklippt.blogspot.se/

    SvaraRadera
  17. Åh vilken härlig triss! Du har lyckats få allt att se så himlans gott ut! Det är ju svårt att fotografera mat!?!

    SvaraRadera