onsdag 3 juni 2015

Give Hope - nu är de här


Ni kommer ihåg den här:




??

"Mina" armband kom igår!



Nu ska de bli gåvor till andra :)

En perfekt gåva - om man ändå ska ge bort något.
Vem skulle inte vilja få något som samtidigt hjälper andra?

I samarbete med Barncancerfonden har by leïa skapat en kollektion silversmycken som bidrar till kampen mot barncancer. Hålet i hjärtat har ett starkt symboliskt värde. Det kan stå för saknad och sorg men också för kärlek och glädje. Du fyller hålet i ditt hjärta med det eller den du önskar.
Hjärtat är 11 mm brett i nickelfri metall, och sitter på en silkestråd. Välj mellan naturfärgad, svart eller rosa silkestråd.









9 kommentarer:

  1. Bra gjort! Hade du köpt några pärlarmband med "mitt" budskap hade jag köpt några av dig!

    SvaraRadera
  2. Jättefin present nu i konfirmationstider.

    SvaraRadera
  3. Fint av dig att köpa så många och ge bort i present!
    Både nytta och nöje! :)
    Jätte söta var dom också.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Bra gjort! Så fina presenter!
    Jag är glad för ditt engagemang och för vad du gör för Barncancerfonden!
    Jag gör mitt på mitt sätt som jag beskrev i tidigare inlägg!

    SvaraRadera
  5. Så fint gjort,värmer i ♡-at....
    Svar Nä,min "bloggsjukskrivning" är inte positiv,men...
    Försöker ta en dag i taget & njuta av allt/Kram fina

    SvaraRadera
  6. Härligt :) och bra söta presenter
    Kram

    SvaraRadera
  7. Fina armband och fin gest!

    SvaraRadera
  8. Fint att ge bort och så roligt att få! :-)

    SvaraRadera