torsdag 4 juni 2015

Livet ni vet ...


... ibland bara händer det - och man hinner inget mer än att, just, leva.
Begravning, konfirmationer och en kontorsflytt på det - ja, mer behöver jag inte för att vara så trött när jag kommer hem att jag inte orkar annat än slö-zappa på teven och, kanske, läsa lite i en bok! Bloggen blir lite lidande.

Det viktigaste är i alla fall på plats: Datorn!


Men, nya tider kommer och kompledighet finns att ta ut ... och just nu tar jag en paus från bärandet och kånkandet för att vinka till er :) ja, inte bokstavligt talat då kanske - men ni förstår! 

Hoppas er torsdag är minst lika fin och solig som min - men med lite mindre att göra :)






10 kommentarer:

  1. Vink, vink!! Ta hand om dig, andas. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Andas hela tiden :)
      Tack för omsorgen!
      Önskar dig en skön helg och hoppas du läser det här :)

      Radera
  2. Tack för livstecknet mitt i röran! Kontorsflyttar är alltid jobbiga, men hoppas du kommer att trivas på det nya stället!
    Vi har också sol idag - äntligen! Perfekt för alla flak med studenter ju!

    SvaraRadera
  3. Visst är det underbart med denna värme och sol som äntligen kommit till oss!
    Hoppas du kommer trivas på nya kontoret.
    Och ha en riktigt skön och avkopplande kväll! :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, vad annars ska man hinna med om inte själva livet. Sen kan det ju spåra ur sina rutiner ibland men det är väl en del av det hela. Vinkar tillbaka och ger dig i tanken en kram. Trots att det är mycket som händer och sker just nu glömmer du inte oss andra även om det nu inte var just mig du hade i dina tankar ;-) Vet att du rakt igenom är en generös och godhjärtad person oavsett och det känns bra att bara veta att du finns. Sköt om dig :-)

    SvaraRadera
  5. Kämpa dig igenom det där och kom tillbaka till oss sen.
    Stor kram
    /Kiki

    SvaraRadera
  6. Så fint och bortstädat du har det i din hörna ... du skulle se min hörna ... då skulle du allt vilja städa där *ler*
    Bra, passa på och ta ut kompledighet om det går. Vi lever bara en gång och så ska vi banne mig leva :-)
    Fortsätt och var rädd om dig/kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bortstädat - kan ju bero på att jag, bara samma dag, ställt dit grejerna ;) Vänta ett par veckor så blir mitt skrivbord snart mer "inbott"! ;)

      Radera
  7. Ungefär så har jag det också .... Huvudet ovanför vattenytan är det som gäller.

    SvaraRadera
  8. Härmed får du en inbjudan att besöka MITT arbetsrum!! Har JAG tur har DU städlust!!

    SvaraRadera