lördag 31 oktober 2015

Fototriss - I Luften





















21 kommentarer:

  1. En suverän triss med tre helt olika saker i luften!
    Ettan känner jag igen. Hon finns på taket på Artepilagbyggnaden på Värmdö.
    Tvåan är riktigt bra. Du lyckades med nå't som jag hittills inte lyckats med nämligen fota genom ett flygplansfönster. Snyggt!
    Även trean är nå't jag försökt fota, men aldrig lyckats med heller.

    En toppen triss med andra ord:-)

    SvaraRadera
  2. En toppentriss med sparsmakade bilder! Första bilden blir min favorit för den vackra formens skull!
    Önskad dig en trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Jättefin triss! Jag gillar nog månen mest.

    SvaraRadera
  4. Fina bilder alla tre. Mittenbilden ger en känsla av att vara på väg hem efter en resa. Tredje bilden har du verkligen lyckats med. Extra snyggt att den nedersta delen av månen tonas ut och inte syns.

    SvaraRadera

  5. Vackert där uppe i luften och månen är hur fin som helst. Trevlig helg önskar jag från marken. :-)

    SvaraRadera

  6. Vackert där uppe i luften och månen är hur fin som helst. Trevlig helg önskar jag från marken. :-)

    SvaraRadera
  7. Finfina bilder och månen är så läcker! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  8. Konstigt att BP bara känner igen ettan och inte månen eller SAS-loggan ;-)

    Superfina blåa bilder! Ser jag rätt att Artipelagkillen är mönstrad - det har jag inte sett förr!?!

    SvaraRadera
  9. Fantastiskt fina bilder, månen blir min favorit!

    SvaraRadera
  10. Så otroligt vacker triss Älskade alla tre bilder lika mycket wow är allt jag kan säga :)
    Önskar dig en mysig lördag stor kram till dig finaste
    Sanna

    SvaraRadera
  11. Snygg triss väl sammanhållen av färgerna! Den första bilden gillar jag kompen på och månbilden, den kan man inte annat än gilla! :)

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  12. Jätte vackra bilder alla tre!
    Du har verkligen lyckats med en fullträff! :)
    Ha nu en jätte skön söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Känns nästan som jag är där uppe i luften bland dina motiv! Superfina bilder där ettan blir favorit. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  14. Även om sista bilden är enklast faller jag mest för den. Sen undrar jag om inte alla flygbolag satt dit den där extrafenan med logga på bara för att få gratisreklam i sociala medier :) På mina står det Norwegian

    SvaraRadera
  15. Fina bilder i det blå, du med! Pojken på den första är såå härlig.

    SvaraRadera
  16. Lyckade bilder och häftigt tema,

    SvaraRadera
  17. Härliga bilder på temat :) Bilden på planet i luften tänker jag på min dotter som är i LA i USA just nu, igår var de en sväng till San Francisco :)

    SvaraRadera
  18. Gillar statyn! Härlig triss!

    SvaraRadera
  19. Det är verkligen vackert däruppe!
    /Kiki

    SvaraRadera