lördag 31 oktober 2015

Lördagstema - Citat














9 kommentarer:

  1. Hm. Det där fick jag läsa flera gånger, inte helt enkelt. Vadå föremål? Sista två meningarna förstår jag och helheten är väldigt vacker, men jag hänger inte riktigt med på första raden ...
    Önskar dig en fridfull helg.

    SvaraRadera
  2. Ett citat som jag fick fundera ett tag på. Ett citat där den egna erfarenheten kan ge citatet olika innebörd. Tänkvärt, Fin helg till dig. Eva.

    SvaraRadera
  3. Onekligen ett väldigt passande citat med tanke på att det är allhelgonahelg...

    SvaraRadera
  4. Fick tänka till riktigt.....hmm.....passar verkligen till denna helg. Tack Eva för citatet och jag önskar dig en fridfull Allhelgonahelg !

    SvaraRadera
  5. Klurigt det där.... men när jag tänkt till
    så visst kan jag hålla med.
    - Och en vacker bild!

    SvaraRadera
  6. Den som inte känner sorg, känner inte glädje! Så rätt och riktigt!
    Det är söndags kväll och denna fina helg är till ända!
    Kramar Karin

    SvaraRadera
  7. Det här är ett vackert citat som stämmer väl. Synd att helgen samsas med bus och godis tycker jag. Ps jag missunnar inte några vuxna eller barn att fira med bus o godis eller pumpor. Åh nej men jag hade gärna sett att det varit vid olika helger.

    SvaraRadera
  8. Tydligt skyltat här.
    Instämmer att Allahelgona är en mycket vacker högtid.
    /Kiki

    SvaraRadera
  9. Sorry felstavning, menade såklart allhelgona.
    Typiskt
    /Kiki

    SvaraRadera