torsdag 10 mars 2016

Lägerrapport och Mobilrekommendationer


Lägret var livat. På riktigt. Men bra. Klämde in 72 arbetstimmar mellan onsdag, 11.00, och söndag 13.00. På måndagen var jag ledig. Skjutsade Den Yngre till Landvetter för en tur till Cypern. Födelselandet han inte besökt på 6 år. Det var dags nu. 

Tisdagen var den dagen tröttheten slog till. Perfekt kombinerad med en 11-timmars arbetsdag ;)


Igår, onsdag, var jag ledig. Förutom att inte göra mycket alls försökte jag surfa fram vad jag vill ha för ny mobiltelefon i jobbet då den jag har nu håller på att ge upp efter intensivt användande i två år. Utan att berätta vad det är för märke jag har på den, eller vad jag har privat, ber jag er om rekommendationer! Mobilvärlden är en djungel! Så; vad vill ni rekommendera? Vad har ni för telefon som är bra - eller vill ha, som är bra?
Det vore till stor hjälp - för om 6 dagar far vi på ett läger till och då behöver jag ha en som inte strular.






Idag ska det firas Allas Födelsedagar i min barngrupper.Tårtkalas! Men ingen får rosen ;) för jag har bett om tårtor utan ros i år. Förr året fick alla, som ville, en marsipanros - men många av dem kom snabbt underfund med att de inte alls gillade marsipanrosor ;) 




Hoppas du har tid att lägga en liten mobilrekommendation i kommentarsfältet
 - det skulle vara mycket uppskattat!  Mina undersökningar på nätet fortsätter ikväll - för på fredag behöver det inhandlas en ny om jag ska ha hunnit "bo in mig" i den innan nästa veckas läger!

Tack på förhand!








7 kommentarer:

  1. Förstår att du nästan gick på knäna efter det lägret! Vilken ork du har!
    Vad gäller mobiler så har jag bara haft iPhone och kan bara säga att jag är otroligt nöjd med alla jag haft. Har inte senaste modell.
    Nya Samsung S6 Edge lovordas ju överaltt, men jag tycker att den är alldeles för stor.

    SvaraRadera
  2. Asså iPhone är det jag har och innan dess räknas ej. Dpttern har senaste modellen och verkar nöjd.
    Tufft schema må jag säga, – hang in there
    /kiki
    Känner igen bananaphone:-)

    SvaraRadera
  3. Jag har Samsung och gillar den, men min man tycker den har dåligt gränssnitt... Jag är van vid den så jag tycker alla andra är svåra...

    SvaraRadera
  4. Oj vad du har slitit!
    Fötstår att energin tog slut.
    Jag har samsung och jag ÄLSKAR den.
    Speciellt eftersom den är så lätt att blogga med! Behöver aldrig använda datorn. Helt perfekt! :)
    Trevlig helg!
    Kram ❤

    SvaraRadera
  5. Förstår att du slitit och att din energi tog slut efter det passet ohoj !!!
    jag har en iPhone som jag älskar och skulle inte byta mot ngt annat ... men tror det är en vanesak !!!
    Jag tror man ska köpa den man gillar, för den lär man sig och sen är det nog svårt att tycka ngt annat är bra ;)
    Tror att telefonerna idag är ganska lika.. men med olika system så ta det som passar dig !!!
    Önskar dig en mysig fredag vännen
    KRAM Sanna

    SvaraRadera
  6. Tyvärr ingen direkt rekommendation, själv väljer de som är lite mindre och gärna Iphone.
    Bra att du haft lite tid att putsa ut :)

    SvaraRadera
  7. Det där med läger är jobbigt, jag har varit med som ledare på åtskilliga fotbollscuper och det är nästan så man behöver semester när man kommer hem. :)
    Jag har en SonyXperia som jag är helnöjd med, gillar den bättre än I-phonen jag hade tidigare.

    SvaraRadera