fredag 20 maj 2016

Ifall man nu kommer till Gallifrey


Som fantast av serien Doctor Who så är det ju bra om man i alla fall kan tala om (eller visa) vad man heter om man nu skulle komma sig till Gallifrey på en tur. Hittade DEN HÄR artikeln och gjorde som de sa; you know you want to. Absolut!


Eva Trillian på Gallifreyan - inte för jag vet  hur det uttalas - 
men jag kan ju alltid trycka visitkort!




... och så här heter jag egentligen - för er som kan språket :)
Jag kanske ska trycka två uppsättningar visitkort ...


Vill du veta hur ditt namn skulle se ut så kan du kolla det HÄR! 
... eller inte, för den sidan verkar ligga nere nu...?

Men, man kan följa direktiven i DEN HÄR artikeln istället!

Ah, vad gjorde man utan glädjen som onödigt vetande bär med sig?











10 kommentarer:

  1. Onödigt vetande är ofta väldigt roligt! Och förvånansvärt lätt att komma ihåg. Till skillnad från nödvändigt vetande som ofta är lite svårare att lägga på minnet av någon anledning....
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jaha det är här du är hihi ........
    Ja lite onödigt vetande kan va lite bra ;)

    /Kram ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Föresten...Förlåt att jag hamnade på gammla bloggar/inlägg
      & Du... ♡ = litet Hjärta!

      Radera
    2. Inget att be om ursäkt för :) Kommentarer är ALLTID trevligt att få ... i alla fall när de är trevliga ;) ♥ Kram

      Radera
  3. Jøss, så kreativ du er :)

    God fredagskveld, med gammelt.. eller nytt namn :)

    SvaraRadera
  4. Onödigt vetande, det bästa som finns!

    SvaraRadera
  5. Ska vidarebefodra inlägget till Dr. Who freaken som jag är gift med. Han förstår säkert. Jag står som ett levande frågetecken - som vanligt alltså;-)

    SvaraRadera
  6. Så du gillar Dr Who? Jag har bara sett några avsnitt, men inte fastnat.
    serien har ju sitt ursprung i Wales!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  7. Doctor Who kollade jag på för en del år sedan, minns inte skådespelarens namn men det är inte den nuvarande.
    Var helt ok tycker jag även om jag nog är mer utav en "startrekfreak". :)


    Ha en fin fortsättning på helgen :)

    SvaraRadera
  8. Verkligen, det lilla extra i livet gör det! Snygg är namnteckningen. Sugen på att se min.
    /kiki

    SvaraRadera