måndag 3 oktober 2016

Tacksamhet ...


Under den här bilden återkommer, varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. 
Gör du något liknande?  :) Länka gärna via InLinks nedan så vi kan hitta varandra!  
Tillsammans gör vi vardagen ljusare!


Pride-snack
lekplaner
muggar
kryddig kväll
varma höstvindar
prassliga löv att sparka omkring i
couscous
hönökaka
tid att göra ingenting
fina akvarium

hälsande folk på promenad
utsikt
att komma inomhus efter en stormig promenad
26 anmälda till årets Lucia-tåg
nya bromsar
storstädning
hämtpizza
nya element
gott vin
rotmos
gäspningar
Instagram när familj reser
beställda foton













7 kommentarer:

  1. Prassliga löv, så underbart! Kan riktigt höra och känna löven under fötterna. Många andra fina saker också! Ska knåpa ihop min lista när jag kommer hem. Sitter på Eskilstuna sjukhus på mammografi-avdelningen nu.

    SvaraRadera
  2. Här är det faktiskt många punkter som jag fastnar för, bland annat hälsande folk på promenader. Det har blivit vanligare med att man säger ett "hej" till varandra när man går. Himla kul! Ofta är det faktiskt ungdomar som ger mig/oss ett smajl och en hälsning!

    Nya bromsar - ja, de behöver jag också efter dagens torsk hos Bilprovningen.

    Å rotmos - MUMS:-)

    SvaraRadera
  3. Instämmer med BP...har märkt att folk hälsar mer....trevligt.
    Fin lista där :)

    Ha en underbar kväll.

    SvaraRadera
  4. Höstig lista idag - och det gillar jag! Komma inomhus efter promenaden med hälsande folk och prassliga löv låter väldigt trevligt! Och så hajade jag först till på Luciatågen men visst är det snart dags att öva inför det :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fler än jag som tycker om rotmos, tydligen!
    Fin och innehållsrik lista, som vanligt!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. Varma höstvindar är ju bra! Och storstädning och gott vin och ... det är rätt mychet bra på din lista. :-D

    SvaraRadera
  7. Rotmos ja!!! Sen tar vi fläsklägg till då...

    SvaraRadera