måndag 13 mars 2017

Tacksamhet ...


Under den här bilden återkommer, varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. 
Gör du något liknande?  :) Länka gärna via InLinks nedan så vi kan hitta varandra!  
Tillsammans gör vi vardagen ljusare!



min fungerande bil
längre dagar
min rosa pussymössa i reflexgarn
hälsokontroll
planeringstid
hörlurar
andakt
chattande miniorer
läger
pilgrimsvandring
vattenflaskan
samarbetsövningar
goda måltider tillsammans
ordvitsar
fågelkvitter
fiilmtips
milkshake
min egna säng







Det är skönt att vara hemma igen - men läger är kul och det är en skön trötthet man kommer hem med! Idag blir det inte många knop. Inga planer, En promenad kanske ... men bara kanske :)

Önskar er en bra start på nya veckan!








9 kommentarer:

  1. Jag tycker din fina lista andas vår - HÄRLIGT ♥

    SvaraRadera
  2. En fin lista ... klart att den egna sängen är skönast :)

    SvaraRadera
  3. Borta bra men hemma bäst är iofs överreklamerad, men vad gäller den egna sängen håller jag helt med dig. Har sett flera rosa pussymössor i reflexgarn som till och med bars av killar (Byggnads). Tyckte det var en riktigt rolig grej - trots att jag inte gillar rosa;-)

    SvaraRadera
  4. En härlig blandning av smått och gott! :) Goda måltider tillsammans... Härligt!

    SvaraRadera
  5. En sån härlig bild! Vi pratade just i natt om att man ofta känner sej som en rugguggla frampå morgonkvisten på ett nattpass.
    Hoppas du vilar upp dej efter lägret nu!

    SvaraRadera
  6. Helt underbar lista och även du har fågelkvitter och vårkänsla i din lista love it!
    fastnade för pilgrimsvandring, är det ngt du planerar ???
    Kram och tack för att du startat detta !!

    SvaraRadera
  7. Min egen säng tar jag ur din lista denna gång :-)nej jag menar väljer ut....

    SvaraRadera
  8. Några gemensamma punkter har vi på våra listor. Och vattenflaska skulle jag kunna ha med varje vecka för den följer mig vart jag än går! Hälsokontroll är bra! Egen säng uppskattar man extra mycket när man varit borta. Hoppas du återhämtat dig från lägret nu. Kram och ha en fin vecka du också!

    SvaraRadera
  9. Tror jag ska sticka mig en pussymössa, det snöar här i stan idag. Igen. Tänkte trotsa snöfallet med att cykla till Konsum ...

    Och vattenflaska, jag är sådan att jag direkt tänkte på varmvattenflaska till sängen. Kan det bero på att jag fryser lite?

    SvaraRadera