måndag 21 augusti 2017

Tacksamhet ...


Under den här bilden återkommer, varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. 
Gör du något liknande?  :) Länka gärna via InLinks nedan så vi kan hitta varandra!  
Tillsammans gör vi vardagen ljusare!

ett jobb att gå till ...
... och trivas med
bra kollegor
administration som fungerar
vänner som vill
människor som är gjorda för service-yrken
vårt sköna ungdomsgäng på jobbet
hyrbilar
4 fantastiska dagar ute i Sverige 
kapybarer
Kolmårdens Safari Camp (varmt rekommenderat)
lördagsgodis
att gilla varandra även när tålamodet tryter
mataffär som är öppet sent
marsipangodis
komma hem till sambon

... och hundra saker till - minst :) Vilken fantastisk långhelg!







Utsikt över Bråviken!






6 kommentarer:

  1. Kapybar fick jag kolla upp, tänkte att nu har hon hittat någon ny typ av bar att besöka, vad har jag nu missat ... Verkar som att du har haft en bra Kolmårdshelg! Vi var där när sonen var kanske två-tre år. Han tyckte det var roligare att titta på alla människor än på djuren! Haha!

    SvaraRadera
  2. Vilken lista! Vilket foto!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Att trivas på jobbet är otroligt viktigt. Man spenderar ju minst lika mycket vaken tid där som hemma.
    Dessutom vet jag nu vad kapybarer är för nå't - vattensvin. Kollade även Bråviken som jag inte visste var den låg. Nu har jag fräschat upp min allmänbildning igen:-)

    SvaraRadera
  4. Jag är lite sen denna vecka pga. kraftig och helt utslagen förkylning... jag hade listan nedtecknad, men idag har jag gått ett varv runt huset (kommer nästa vecka) Men att komma hem till sambon (får man lägga till de fyrbenta vännerna) och att gilla varandra står högt i din lista för mig :)

    SvaraRadera
  5. härlig bild ut mot Bråviken :)

    SvaraRadera