måndag 5 februari 2018

Tacksamhet ...


Under den här bilden återkommer, varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. 
Gör du något liknande?  :) Länka gärna via InLinks nedan så vi kan hitta varandra!  
Tillsammans gör vi vardagen ljusare!

Att komma in efter en promenad i kylan
gott kaffe
Filten i soffan
bra filmer
sällskap
trevligt lunchsällskap som hade maten med sig :) Lyx!
Mintkola-glass
nytt lånekort
arraksboll som levde upp till namnet
sol - även kalla dagar
planera
stålsträngad gitarr med smalare hals
"onödigt" vetande
läsa bok i sängen ... och så bara somna
vakna utvilad














4 kommentarer:

  1. Kul och varierad lista som alltid hos dig. Men vad är en stålsträngad gitarr med smalare hals? Och hur går det med gitarrlektionerna? Dags för en avrapportering kanske;-)

    SvaraRadera
  2. Läsa bok i sängen, bästa avkopplingen för mig!
    Ha en fin morgondag!

    SvaraRadera
  3. Det där lät som en ren mysvecka! Vilken kontrast mot dina veckor med helgläger och 24/7-jobb!

    SvaraRadera
  4. Jag nickar instämmande till varje punkt du radat upp. Arraksboll vart jag allt sugen på nu :) Onödigt spännande lät mycket trevligt :) Men bok i sängen och vakna utvilad kan jag inte ens stava till... Jag är sen med mitt inlägg av flera anledningar...

    SvaraRadera