måndag 3 september 2018

Tacksamhet ...


Under den här bilden återkommer, varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. 
Gör du något liknande?  :) Länka gärna via InLinks nedan så vi kan hitta varandra!  
Tillsammans gör vi vardagen ljusare!

Min och makens första bröllopsdag
FairTrade-rosor
många givande samtal med nya kollegor
matlådor till jobbet
"en slät kopp kaffe"
bra ljudbok - action som håller mig vaken när jag kör
sommarpratare som berör
viktigt poddavsnitt
lördagens promenader
förtidsröstningen
min rösträtt
söndagens hemma-sysslor
Oumph
godaste granolan (utan honungen)
en film som överraskade med sin twist


















5 kommentarer:

  1. Gör ett försök att hitta tillbaka till Blogglandia och dina tacksamma måndagar är absolut något jag ska börja med igen. Men idag blev det annat dock :-)
    Skriver under på det mesta på din lista. Bara kaffet, oumphen och bröllopsdagen som inte är aktuellt hos mig...

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS till första bröllopsdagen! Vi firar vår femte i oktober:-)
    Rösträtten är jag också glad över, det finns alltför många länder där denna rätt inte finns.
    Förtidsröstningen har jag aldrig utnyttjat, då jag tycker att det är en rolig tradition att traska ner till skolan och sätta sina kryss på just valdagen.

    Näst sista bilden gillar jag skarpt. Måste vara en AIKare som beklagar senaste förlusten i en fotbollsmatch;-)

    SvaraRadera
  3. Så BRA med länkar, för naturligtvis visste jag inte vad Oumph var!
    Grattis på bröllopsdagen? Är det papper då?
    Ha en superfin vecka!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Grattis till första bröllopsdagen <3
    Tänk att jag inte lyssnat på en enda sommarpratare än, det är flera jag absolut måste lyssna på ...

    SvaraRadera
  5. Alltid bra att bli påmind om allt man bör vara tacksam för. Jag har mycket att vara så tacksom för och njuter av det goda livet.
    Njut av lördagen!

    SvaraRadera