måndag 10 september 2018

Tacksamhet ...


Under den här bilden återkommer, varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. 
Gör du något liknande?  :) Länka gärna via InLinks nedan så vi kan hitta varandra!  
Tillsammans gör vi vardagen ljusare!


att få gå på skolbesök
Nya kollegor och känslan att det här kommer att bli bra
Unga ledare i vår verksamhet

solrossmör
Overnight Oats
Böcker att "förlora sig i"
ny jobbtelefon :) gillar när de fungerar
Bokprenumerationen hos Uppsala English Bookshop
Yngste sonens jobbintervjuer - som dessutom går bra
den lugna halvtimmen i bilen till och från jobbet
sovmorgon
Lediga dagar med min man

Pokémon med ett gäng
mat att laga till
regn + bok + kaffe + trevligt sällskap = skön söndag!
att se fram emot jobbet















4 kommentarer:

  1. Bilderna är helt fantastiska, riktigt dramatiska faktiskt! Men du kunde ha behållit vädret hos dig. Men nu har du skickat upp regnet till oss nollåttor. Tur att det är arbetsdag, då spelar ju vädret ingen större roll för de flesta egentligen;-)
    Solrossmör har jag inte hört talas om, men det låter spännande. Får kolla.
    Overnight oats fick jag googla. Himla smart! Klappat och klart på morgonen.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar slappa söndagar, även jag kan slappa varje dag. Men vardagar har oftast ett annat tempo.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Dina tacksamhetspunkter är så fina. Gör att man tänker till på ett positivt sätt. Tack!
    Önskar dej en fin helg!

    SvaraRadera
  4. Overnight oats kallar jag för sommargröt. Himla bra, gott och behändigt. Jag gör ofta min i burk, så kan den följa med på jobb och utflykter.
    Solrossmör var dock nytt, låter gott!

    SvaraRadera