måndag 24 september 2018

Tacksamhet ...


Under den här bilden återkommer, varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. 
Gör du något liknande?  :) Länka gärna via InLinks nedan så vi kan hitta varandra!  
Tillsammans gör vi vardagen ljusare!

En fysioterapeut som tog min axel på allvar
fika med kollegorna
kloka tankar
konfirmander
picknick i kyrkan
trevliga föräldramöte
kvällsstunden i soffan
min sköna säng
biljetter till bokmässan
gott pålägg på mackorna
oliver
bokad tur till Berlin med en vän
långledig helg
vegansk Magnum
sitta inomhus när stormen Knud drar förbi
matlagningsförmiddag - matlådorna klara
vara med i bokutmaningen "smakebit" igen
tid att kommentera hos goda "bloggolegor"
solskens-söndag med promenad
"I see faces"
min man som Pokémonar åt mig när lusten INTE faller på ;)
Min man - som förövrigt är bäst på att vara just min man 
det goda i att vara två






Smakade väldigt mycket Magnum :)
I alla fall för mig som inte ätit den vanliga Magnum på över ett år!



De finns överallt :)
#Iseefaces



Ja - om jag bara kunde 💗



Stormen Knud tyckte undersidan av bryggan behövde se solen?







5 kommentarer:

  1. Vilken lång och härlig lista! De tre sistnämnda är finast!
    Vegansk Magnum, bra att det finns!
    Kolla på G+ om min lista kan vara så. Kaffekoppen blev inte bra att sätta som andra bild. Bilden var för liten. Ska spara din stora kopp istället, och fundera på att göra det annorlunda.
    Kramar Karin

    SvaraRadera
  2. Dina listor blir längre för varje vecka. Kul:-) Du verkar rent allmänt ha mera tid att blogga än tidigare under året. Dubbelkul:-) Ja, åsså lägger du upp fler bilder också. Trippelkul:-)

    PS. Vegan Magnum måste jag googla. Hur kan en glass vara vegan??? Seefaces är så himla roligt! Precis som skyltar så letar även jag efter ansikten hela tiden. Cancer och Alsheimer skulle jag också gärna stoppa. Å Knud har verkligen inte varit nådig mot västkusten. DS.

    SvaraRadera
  3. Underbart med ansikten överallt, de kan verkligen dyka upp på de mest oväntade ställena! Har en citron jag ska publicera någon gång, den är så attans söt!

    Tänk vad underbara saker som kan komma med på en lista så här. Fnissade när jag såg att du skrivit pålägg! Men visst är det så! Tänk om jag skulle ta och öppna kaviartuben som jag lagt undan ... Mamma och pappa hade den med sig när de hälsade på i påskas, det är svårt att hitta här och hittar man så kostar det nästan 5 € för en tub Kalles eller Svennes. (Det priset har inget på din lista eller i min godispåse att göra!)

    SvaraRadera
  4. Många saker att vara tacksam för.
    Önskar dej en skön söndag!

    SvaraRadera
  5. Berlin! En karamell att suga på tills det är dags att resa. Så mysigt!
    VeganMagnum, vilken lycka <3

    SvaraRadera