måndag 1 oktober 2018

Tacksamhet ...


Under den här bilden återkommer, varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. 
Gör du något liknande?  :) Länka gärna via InLinks nedan så vi kan hitta varandra!  
Tillsammans gör vi vardagen ljusare!


Gruppstarter
pizza med vegansk ost
unga ledare
"dålig" humor (aka dad-jokes)
kollegor som vill
svar på tal
en tur på landet
en gitarr hemma igen
tumstock
humor
lunchlåda
trevligt sällskap till bokmässan
två bra böcker med hem
lugn inställning
"det re'r sig"
komma hem
Nordens Ark
vindtät jacka
halsduk
lunch
vila i soffan
matlagning
hemmadag
telefonsamtal





Hösten är här på riktigt 
... och jag gillar den :) i år med!






4 kommentarer:

  1. Jag undrar verkligen vad som föranleder vissa saker att kvala in på din lista! :)
    Svar på tal känns som att du äntligen har dängat till någon som behövde dängas till.

    Vindtät jacka, det är bra det! Helst så rymlig att det går att ha något varmt under, lager på lager är perfekt höst och vår.

    SvaraRadera
  2. Att se det stora i det lilla och förstå att uppskatta det - det är du bra på!
    Tumstock :-)

    SvaraRadera
  3. Skrattade gott åt Emmas kommentar, och jag förstår hennes undran helt och hållet. Du får nog lägga upp en förklaring någon gång;-)
    Nej höst och vinter är inte mina årstider. Saknar mina "balkongnätter" med en god bok. Men som du skriver i din lista en vindtät jacka är verkligen A&O just nu. Det har ju faktiskt blåst här i nästan två veckor...

    SvaraRadera
  4. Nu har jag hunnit läsa din lista. Blev lite bråttom när jag kastade in mitt eget inlägg. Lika fin lista som vanligt. Tänkte på dig när jag såg att det var bokmässan. Bara två böcker med hem... Måste vara svårt att låta bli att köpa massor när man gillar böcker.
    Humor är viktigt! En lugn inställning låter väldigt klokt. Jag brukar säga som 100-åringen, det är som det är och blir som det blir :) Vindtät jacka behövs i höstblåsten och vila i soffan behövs också emellanåt. Ha det så jättebra!! Kram

    SvaraRadera