söndag 22 juli 2012

Alla dessa utflykter!



Härom dagen var vi i L...... där vi ju träffade alla dessa pratglada måsar ;)
Vi, ja, det var yngste sonen (låt er inte luras, han är inget barn ... men mer information skulle ju avslöja min egen höga ålder) och jag. Det var en, lite mulen men ändå, skön dag! I kvarteren bakom turiststråket hittar man en del pärlor.


Mysiga små kvarter med, nästan gömda, lummiga trädgårdar.
Idag ska vi tillbaka till "byn". Det utlovas hippibussar i långa rader :) Naturligtvis ska vi dit med kameran i högsta hugg!

Igår var vi och tittade på skulpturer ute i det fria. Mer om det i ett fotorikt inlägg senare!


Och idag ... ett år har gått. Redan!
Utöya
Vi får inte glömma!



4 kommentarer:

  1. Alla dessa rosor! De saknar jag mest av allt, när jag kommer hem från resor söderut i detta land.

    SvaraRadera
  2. Härligt, ja rent av helt UNDERBART med en massa utflykter! Detär vi ganska så bra på, men jag önskar att vi vore bättre!
    JA, ett år, det är inte klokt egentligen. Varken ATT det kunde hända eller att det "redan" har gått ett år....

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Åh, vilka underbara bilder. Satte stämningen direkt... vill ha en dag och bara spana efter sådana där saker man inte kollar efter naturligt om man är på utflykt eller semester.=) Tack så mycket för din komm, blev superglad en molnig dag som denna..

    SvaraRadera