tisdag 31 juli 2012

Konst på hög


En MYCKET molnig dag, idag, begav vi oss så alltså  till Slagghögen i Kvarntorp utanför Kumla. Hur vi lyckades undvika regnet vet bara Gud :)


... här är en bit av ett konstverk


Arken, dagens favorit


En av konstnärerna ... inte i egen hög person, men dock.

Jag är så glad att vi åkte dit. När vi kommer hem ska jag titta ordentligt på alla bilder (det blev VÄLDIGT många) och då ska jag ta er på ordentlig  en rundtur :)

Utsikten! Den var underskön! Så även om man inte vill titta på konst så finns det fantastiska vyer att njuta av!




6 kommentarer:

  1. Jag gillar också arken.
    Ser fram emot fler bilder.

    SvaraRadera
  2. Vilken ark! Och vilka moln! Snyggt!!!

    SvaraRadera
  3. Den där blåa saken är helt suverän liksom din molnig konst. Tänk att moln kan uppskattas om de föreställer konstverk;-)

    SvaraRadera
  4. Om inte Kumla låg så avsides skulle jag genast åka dit! ;-) Bra att du åtminstone kan visa bilder för oss...

    SvaraRadera
  5. Vidunderlige bilder Eva. Og det evige blåe. :) Nå vil jeg helst legge meg til å sove i den øverste skyen. Sukk...

    SvaraRadera
  6. Fina bilder och ett bra tips!

    SvaraRadera