söndag 8 juli 2012

Söndagspromenad på Ramsvik


Idag ville vi ut! Till vidderna.
Så vi åkte till Ramsvikslandet.

Underbart väder ...

Fågelskådning

Sjökor?

Det finns så mycket blommor där ute nu! 
Om jag bara kunde namnet på  en tiondel hade jag varit glad!


Mer fågelskådning ... Hen spanade definitivt in oss!


Sen kom vi hem ... jordgubbar köptes av Rödsgubben på vägen hem! Mums!

Bara vara!

Mer sånt väntar :)
Semester!

Jag börjar komma ifatt mig själv ...



Mer helg bilder HÄR, hos Marit!


9 kommentarer:

  1. Det var inte länge sen jag var där, så fina ställen det finns utmed västkusten.

    SvaraRadera
  2. Nydelig og det er helt sikkert sjøkuer :lol:
    Ha en vakker mandag.
    Mormor på muren

    SvaraRadera
  3. Bilden på dina sjökor är helt fenomenalt bra tycker jag! Vilket perspektiv!
    Kul att se att du hade en så fin helg, hoppas din semester fortsätter att vara så solig!

    SvaraRadera
  4. Ljuvliga helgbilder och semester är ett vackert ord, känns åtminstone skönt, lugnt och ... underbart.

    Ha en fortsatt bra semester och njut av stunden och nuet.

    SvaraRadera
  5. Riktig svensk sommarbild. Härligt vackert.

    SvaraRadera
  6. Så vackra bilder och underbar natur. Undrar om "sjökorna" förstår vilken fin plats dom betar på?

    SvaraRadera
  7. Snygga foton men jag älskar din bild på sjökorna, jag har ju varit i Norge och jag såg själv sjökor :) men jag kunde inte stanna och fota!

    SvaraRadera
  8. Skönt att höra att semestern trivs med dig och du med att komma ifatt dig själv :-)

    Och inga biljetter ännu....hoppas någon ska förbarma sig snart, varför inte?

    /Malin

    SvaraRadera
  9. Vilken fin somrig helgkavalkad du bjuder på här!
    Semestervarandet när det är som bäst :)

    SvaraRadera