tisdag 24 juli 2012

TisdagsTema


Ovanlig
Unusual


Fler tisdagsteman HÄR!




23 kommentarer:

  1. Verkligen ovanlig, men snygg! Här i England nytillverkas de visst. Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  2. Älskar dessa Volkwagen bussar! Jamie Oliver reste ju runt med en sådan i Italien, fast den var blå!

    SvaraRadera
  3. Åh, en gammal fin folkabuss! Ja, de är verkligen ovanliga nuförtiden!

    SvaraRadera
  4. Ganska ovanliga i dag, kan nästan höra det speciella ljudet i från den. Roligt att se!

    SvaraRadera
  5. Åhhhh!

    En nytillverkad sådan skulle jag kunna tänka mig...sist jag kollade så tror jag de kostade runt 600.000:- Som hittat alltså. ;)

    Solskenshälsningar!
    (och tack för att du gillar "Dagens Personliga"!)

    SvaraRadera
  6. Vilken sötnos...de där är sååå söta! Fint fångat!

    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  7. Ja helt klart ovanlig, jag skulle gärna vilja ha en sådan, så häftig!

    SvaraRadera
  8. Nostalgi, en sådan har man åkt många mil i;-)

    SvaraRadera
  9. Vilken nostalgi! Vackert exemplar!

    SvaraRadera
  10. Det ljuva 50-talet..eller kanske t om 60-talet.
    Lovely!
    kram
    Fia

    SvaraRadera
  11. Oj oj den är så fin! tänk om min ena bror hade haft kvar sin!

    Det hos mig är saltkristaller...kanske inte så ovanligt i sig men det är nog litet ovanligt att veta kanske exakt vad det är. Vid påsk och efter sommarsemestern smälter vi salt i vatten och häller i avloppen så att de inte ska frysa sönder....det hade tydligen varit en hel del vatten kvar i hinken och det hade dunstat så att saltkristallerna bildats....

    SvaraRadera
  12. Så sant. Man ser dem inte så ofta längre. Skillnad mot på 60-talet, då var de inte så ovanliga!
    Snyggt foto. Den där Folkabussen ser välvårdad ut. :-)

    SvaraRadera
  13. Ja sådana ser man inte ofta nuförtiden!

    SvaraRadera
  14. Ovanlig och nostalgisk!
    Ett ovanligt klurigt tema var det denna veckan...
    Kramen.

    SvaraRadera
  15. De är ovanliga idag. Jag har nyss sett en som håller på att renoveras. Toppenbilar var de!

    SvaraRadera
  16. Den här ovanliga bilen gillar jag, läcker!

    SvaraRadera
  17. Ja, det är en ovanlig syn numera. Det här var ett snyggt exemplar av den gamla folkabussen.

    SvaraRadera
  18. Om man vill vara lite nostalgisk så kan man t.o.m. köpa ett tält(!) som ser ut så där! Kolla in här:http://www.coolstuff.se/Volkswagen-Campingtalt
    Skulle vara kul att campa med ett sådant...

    SvaraRadera
  19. Det är inte vanligt att se sådana idag!

    SvaraRadera