måndag 11 augusti 2014

Tacksamhet ...



Under den här bilden återkommer, (nästan) varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. Gör du något liknande? Nämn det gärna i en kommentar :)  Tillsammans gör vi vardagen ljusare!

2848 – 2860

dagar som bara ÄR
baconmacka
småbarnsmys
att får vara med om ett barns ”första”
böcker som är lite obekväma för tanken
storstädning (inte under tiden, men efter och det att man kan)
hämtlunch
Havets Hus – platsen och idén
50 årsjubileum (sambon och hans syskon firar 50 år i Sverige)
bloggollegors berättelser, t.ex. DEN HÄR
överraskningstacos
bilassistans i form av sambon
väder helt i min smak denna första arbetsdag (hällregn)









2 kommentarer:

  1. 50 år, en lång tid! För min del är det 20 år :-)

    SvaraRadera
  2. Med tanke på att tårtan är rosa så utgår ifrån att sambons syskon är kvinnor;-)
    50 år är en lång tid, men de verkar ju trivas då de är kvar.

    Kul att du länkar till Guldkryckan! Jag tycker att han är både modig och strong. Riktigt strong!
    Han har ett så roligt "matter of fact"-sätt att skriva och berätta. Å jag kan tänka mig att han "inger respekt" bland ungdomarna har jobbar med, både vad gäller utseendet (tatueringarna) och bakgrunden.

    SvaraRadera