måndag 24 juli 2017

Tacksamhet ...


Under den här bilden återkommer, varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. 
Gör du något liknande?  :) Länka gärna via InLinks nedan så vi kan hitta varandra!  
Tillsammans gör vi vardagen ljusare!

Välorganiserad återvinningsstation
snabbt levererade paket
Andrahandsmarknaden när man behöver "nytt"
familj
frisör som inte har stängt hela sommaren
öppna dörrar o fönster
hjortarna i trädgården
en trevlig fm i Lysekil - mitt i veckan
all stryktvätt ur vägen
ett bord sålt
rester
sätta sig i skuggan efter en varm promenad
cider
läckra färgpennor
Pride i Lysekil 😃 vilken dag!
Återhämtning
film
äggmacka med kaviar





Tre veckor semester kvar :)
Det är jag också tacksam över!









5 kommentarer:

  1. Läckra färgpennor får bli listans höjdpunkt!
    Jag älskar pennor och papper, och mitt drömyrke var att stå i en bokhandel!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Återhämtning känns riktigt bra! Öppna dörrar och fönster känns liksom rätt i denna fina sommartid :) Skuggan är nog så viktigt! Ägg & kaviar: Bland det godaste ;)

    SvaraRadera
  3. En äggmacka med kaviar slår det mesta tycker jag. Så enkelt och såååå gott!
    Så du stryker dina kläder. Eloge! Det slutade jag med för sisådär 30 år sedan;-)
    En frisör som inte har stängt hela sommaren skulle jag behöva just nu, men jag får vänta i tre veckor till...

    SvaraRadera
  4. Älskar dina tacsamheter, 3 veckor kvar låter ju helt ok��

    SvaraRadera
  5. Hjortar i trädgården? Äter de inte upp precis allt? Hur vackra de än är skulle jag inte vilja ha dem i min trädgård. En väninna har sommarhus på en ö i skärgården där de har väldiga problem med hjortarna som äter både bondens grödor och orkidéer.

    SvaraRadera