tisdag 20 februari 2018

Utebliven tacksamhet ...


Nja - kanske inte utebliven. Visst har jag saker att vara tacksam över i mitt liv ... men ibland tar livet mer plats än bloggandet .... Men, det är väl inte heller riktigt sant. Sanningen är nog närmare att det finns sånt i livet som nu tar för stor plats i mitt huvud. Jag jobbar på att ge allt rätt proportioner.

Jag verkligen avskyr kryptiska inlägg ... men förstår ju att inte allt går att sätta på pränt. Som nu. För det involverar fler än mig.

Allt som är RIKTIGT viktigt är det bra med; barnen & maken 💕

Visst kunde jag lägga in inlägget om Tacksamhet nu ... lite sent. Men, nej, jag är inte där. Mentalt. Jag är här:









8 kommentarer:

  1. Ibland kommer annat emellan, som måste få ta plats.
    Ha det bra!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Som genom ett trollslag försvann den goa känsla jag haft när jag läst dina senaste tacksamhetsinlägg. Varma kramar till dig i ditt liv utanför cyberrymden, vi finns här när du kikar in <3

    SvaraRadera
  3. Aj då, det låter inget vidare. Det är nog första gången du hoppar över ett tacksamhetsinlägg på en måndag. Men du har helt rätt att prioritera om, när det inte känns bra... Hoppas dock att allt är okej med dig.

    SvaraRadera
  4. Ibland tar livet sina egna vägar.

    SvaraRadera
  5. Oj då, det låter inte bra... Livet är verkligen upp och ned. Hoppas att det snart är upp igen, och att det som inte är bra ordnar sig. Sköt om dig.

    SvaraRadera
  6. Ibland blir det bara så. Du kommer säkert tillbaka när det känns rätt.

    SvaraRadera
  7. Jag förstår verkligen och hoppas att allt är till det bättre nu. kram

    SvaraRadera